• Přejít k nám je jednoduché

    Nemusíte chodit do původní banky. Změnu banky včetně vašich pravidelných plateb zařídíme za vás. Stačí odeslat kontaktní formulář.


    • Chcete schůzku na pobočce?

    Ve formuláři zvolte kontakt ze své nejbližší pobočky. Do 2 dnů se vám ozveme a domluvíme schůzku v termínu, který vám bude vyhovovat.


    • Nechce se vám nikam chodit?
    • Ve formuláři zvolte kontakt z Klientského centra. Po telefonu spolu vyplníme žádost o Snadné převedení účtu. Následně vám kurýr přiveze dokument k podpisu kamkoliv budete chtít.
  • Změňte banku i z mobilní aplikace

    Žádost jednoduše vyřídíte také v mobilní aplikaci Equa bank. Stačí se přihlásit, v záložce s vaším jménem vybrat Změnit banku a aplikace vás celou žádostí provede. 

  • Vše budete mít jako na starém účtu

    Na vaše přání zařídíme za vás:


    • převedení trvalých příkazů, svolení s inkasem, SIPO platby
    • uzavření účtu v původní bance a převod zbývajícího zůstatku
    • informování zaměstnavatele a inkasních společností o novém čísle účtu
  • Stačí pouze 1 dokument

    Vše ostatní zařídíme za vás.


    K převodu svého původního bankovního účtu si připravte:


    • občanský průkaz
    • číslo účtu u vaší původní banky
  • Kodex mobility klientů

    Je to běžný postup mezi bankami – vy nic neřešíte.


    Převod účtu do jiné banky je jednoduchý a rychlý díky Kodexu mobility klientů  vydaným Českou bankovní asociací. Bližší informace ke změně platebního účtu naleznete v sekci Centra dokumentů - Informace o změně platebního účtu.