- Přejít k nám je jednoduché
Nemusíte chodit do původní banky. Změnu banky včetně vašich pravidelných plateb zařídíme za vás. Stačí odeslat kontaktní formulář.
Ve formuláři zvolte kontakt ze své nejbližší pobočky. Do 2 dnů se vám ozveme a domluvíme schůzku v termínu, který vám bude vyhovovat.
- Ve formuláři zvolte kontakt z Klientského centra. Po telefonu spolu vyplníme žádost o Snadné převedení účtu. Následně vám kurýr přiveze dokument k podpisu kamkoliv budete chtít.
- Změňte banku i z mobilní aplikace
Žádost jednoduše vyřídíte také v mobilní aplikaci Equa bank. Stačí se přihlásit, v záložce s vaším jménem vybrat Změnit banku a aplikace vás celou žádostí provede.
- Vše budete mít jako na starém účtu
Na vaše přání zařídíme za vás:
- Stačí pouze 1 dokument
Vše ostatní zařídíme za vás.
K převodu svého původního bankovního účtu si připravte:
- Kodex mobility klientů
Je to běžný postup mezi bankami – vy nic neřešíte.
Převod účtu do jiné banky je jednoduchý a rychlý díky Kodexu mobility klientů vydaným Českou bankovní asociací. Bližší informace ke změně platebního účtu naleznete v sekci Centra dokumentů - Informace o změně platebního účtu.