Logo download
logo in PNG
logo in PDF
use of the logo of Equa bank - rules

Press contact
Kateřina Petko
Head of PR & Internal Communications 
katerina.petko@equabank.cz

27. 5. 2021

Schopnost rychle reagovat na změny a chuť investovat je výsadou rodinných firem

Rodinné firmy se ukázaly již druhým rokem jako opravdový tahoun při zvládání koronavirové krize. Přestože některé z nich musely v důsledku koronavirové krize odložit nebo zrušit část plánovaných investic, naprostá většina rodinných firem plánuje investovat do rozvoje firmy v následujících třech letech. Krize rovněž upevnila rodinné vztahy. Tyto klíčové výstupy vyplývají z hlavních zjištění letošního jarního průzkumu agentury IPSOS pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR), který proběhl formou mixu telefonického a e‑mailového dotazování 200 rodinných firem napříč obory a regiony ČR.  Zveřejněním průzkumu tak startuje jubilejní 10. ročník soutěže o nejlepší rodinné firmy „Equa bank Rodinná firma roku“, který organizuje AMSP ČR s cílem ocenění a zviditelnění malých a středních rodinných firem.
20. 5. 2021

Pomocí mobilní aplikace si může v Equa bank založit běžný účet i nový klient

Equa bank přichází s další novinkou ve své mobilní aplikaci – se založením běžného účtu i pro zájemce, kteří dosud nejsou klienty banky. Vše trvá pár minut a nový klient může účet okamžitě začít používat.

12. 5. 2021

Klienti Equa bank investovali do fondů miliardu korun

Zájem o investování prostřednictvím Equa bank dlouhodobě roste a v posledních týdnech se ještě zvýšil. Počátkem května tak dosáhla tržní hodnota investic klientů Equa bank hranici jedné miliardy korun. Banka vychází tomuto zájmu vstříc a až do konce června umožňuje investovat do všech fondů, které nabízí, bez vstupního poplatku.
11. 5. 2021

Equa bank bude v oblasti sociálních médií spolupracovat s agenturou MADE BY VACULIK

Equa bank si ve výběrovém řízení vybrala za partnera pro správu svých sociálních médií agenturu MADE BY VACULIK. Vítězný koncept hravou formou přizpůsobenou sociálním sítím pracuje s osobou herce Romana Vojtka, který je dlouhodobě tváří Equa bank.

6. 5. 2021

Equa bank roste díky digitalizaci služeb

Během prvních tří měsíců letošního roku zaznamenala Equa bank nárůst zájmu o klíčové produkty pro retailovou klientelu – ať již jde o spotřebitelské úvěry, hypotéky, investice či depozitní produkty. Za tímto růstem stojí digitalizace většiny produktů a možnost jejich získaní zcela on-line bez nutnosti návštěvy pobočky, což bylo klíčové zejména v době karanténních opatření.

26. 4. 2021

Hypotéka v mobilní aplikaci Equa bank

Klienti Equa bank mohu nyní začít cestu k novému bydlení pomocí mobilní aplikace. Novou funkcí v aplikaci je totiž hypotéka, díky níž se lze dozvědět – po zadání požadovaných parametrů – například úrokovou sazbu či měsíční splátku.

19. 4. 2021

Zájem o odložené platby na e-shopech roste

Equa bank začala loni v květnu jako první česká banka nabízet e-shopům a jejich zákazníkům odloženou platbu – PlatímPak. Od jejího spuštění roste nejen zájem zákazníků, přičemž objem odložených plateb již dosáhl téměř 10 mil. Kč, ale i samotných provozovatelů e-shopů – PlatímPak jich nabízí již přes 6100.

14. 4. 2021

Desítka českých bank se spojuje k vytvoření Bank ID - nového standardu online ověřování. První firmy již toto řešení zavádějí

Deset bank, reprezentujících drtivou většinu klientů v Česku, stvrdilo společnou snahu na vytvoření jednotného standardu online ověřování občanů u služeb státu a firem pod značkou Bank ID. Je to významný průlom v digitalizaci Česka. Některé firmy řešení pod touto značkou již připravují, například pojišťovna Kooperativa nebo Pražská plynárenská. Zapojují se i další energetické společnosti, pojišťovny a finanční instituce a zájem je také z oblastí školství, médií, kultury a medicíny a od technologických a sázkových společností, dopravců nebo obcí.

30. 3. 2021

Češi ve velkém zahradničí. Zahrada je pro ně místem odpočinku i alternativou k dovolené v době Covidu

Tři čtvrtiny Čechů – alespoň čas od času – zahradničí. A zahrady se stávají i místem, kde hledáme azyl v době pandemie. Téměř čtvrtina respondentů výzkumu Equa bank totiž zahradničení a své zahradě věnovala během pandemie více času než před ní. A rostou i investice do tohoto koníčku – téměř pětina Čechů totiž vydává v době pandemie více peněz na zahraničení než v době před ní. Equa bank identifikovala i nový fenomén – roste počet lidí, kteří zahradnické potřeby nakupují on-line. Nyní se jejich počet vyhoupl až na jednu třetinu.

26. 3. 2021

O tom, jak velikonoční kampaň Equa bank tradici a současný design propojila…

Equa bank ve své nové velikonoční kampani přiblíží tradice českých Velikonoc a připomene, že je klientům nablízku i v současné obtížné době. Tváří on-line spotů je Roman Vojtek. Equa bank tak významně rozšiřuje spolupráci s ním i na své sociální sítě. Důležité místo má ve spotech i moderní český design.