Logo download
logo in PNG
logo in PDF
use of the logo of Equa bank - rules

Press contact
Kateřina Petko
Head of PR & Internal Communications 
katerina.petko@equabank.cz

26. 3. 2021

O tom, jak velikonoční kampaň Equa bank tradici a současný design propojila…

Equa bank ve své nové velikonoční kampani přiblíží tradice českých Velikonoc a připomene, že je klientům nablízku i v současné obtížné době. Tváří on-line spotů je Roman Vojtek. Equa bank tak významně rozšiřuje spolupráci s ním i na své sociální sítě. Důležité místo má ve spotech i moderní český design.

Velikonoční kampaň Equa bank se letos vrací k tradiční podobě Velikonoc. Roman Vojtek v krátkých spotech odlehčenou a vtipnou formou připomíná tradice spojené s českými Velikonocemi – například pečení beránka, pletení pomlázky či barvení vajíček. Equa bank tak pokračuje ve spolupráci s Romanem Vojtkem i na svých sociálních sítích.

Spoty budou nasazeny od 26. března do 5. dubna na sociálních sítích Equa bank: Facebooku a Instagramu.

„Velikonoční kampaní chceme hlavně bavit a povzbudit naše klienty v této nelehké době. A připomenout, že tu pro ně stále jsme a nabízíme jim moderní a srozumitelné produkty a služby. Pokud se díky našim novým on-line spotům podaří diváky alespoň na chvíli pobavit, bude to pro nás úspěšná kampaň,“ řekl Jan Kemza, ředitel digitálního marketingu Equa bank.

Natáčení probíhalo na Křivoklátsku za přísných hygienických opatření a testování všech zúčastněných.

„Naše loňská vánoční on-line kampaň, která propojovala tradice a současný design, patřila k nejúspěšnějším. Proto jsme k přípravě velikonoční kampaně znovu přizvali kameramana Davida Kašpárka a produkční tým Erem,“ řekl Daniel Šolc, manažer sociálních médií Equa bank.

Na spotech se opět podílel i tým Czech Design Week. Vedle Romana Vojtka se v nich tak objevuje současný český design - například lízátková váza Anny Jožové, křišťálové nádobí z kolekce Shadows, které navrhl sklářský výtvarník František Jungvirt pro značku KLIMCHI, či ručně vyřezávané a malované figurky Tititi od Terezy Talichové.

„Do spotů jsme chtěli začlenit mladé české designéry a značky, jež se ve své tvorbě inspirují tradicemi i českými řemesly, které si udržují dobré renomé i v zahraničí,“ doplnil ředitel přehlídky Czech Design Week Lukáš Pipek.

„Lidé, kteří sledují naše sociální sítě, se mohou těšit na soutěž, která vyvrcholí na Velikonoční pondělí. Do budoucna navíc chystáme další on-line kampaně - s tváří Romana Vojtka se budou lidé na sociálních sítích Equa bank setkávat častěji,“ dodal Daniel Šolc, manažer sociálních médií Equa bank.